آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

نقاشیهای آیلین

1395/5/18 12:22
نویسنده : مامان آیلین
601 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم! کم کم داره نقاشیهات به واقعیت نزدیک میشه و معنا پیدا میکنه و نمی تونم بگم که چقدر من از دیدن نقاشیهات ذوق میکنم و برای همه میفرستم. بیشتر از همه، از تفسیری که برای نقاشیهات میکنی، من کلی لذت میبرم.

 

نقاشی آدم برای مادر جون

 

بادبادک

 

درخت

 

آدم با قایق توی دریا

 

نقاشی هندونه برای مامان مهین


 

پسندها (2)

نظرات (1)

بهار مامانی شایلین عسلی
30 مرداد 95 12:34
آخ من میمیرم وقـــــــــــتی شما آپ میکنی فردانه جووونی فدای دختر نازمووون با چشمای خوووشگلش بشم من الهیی دورت بگردم عزیزم خیلی خووشحالم که دوست خووشجل و مهربوونی مثل آیلین جوون دارم تولد بابا ایمانم مبارک باشـــــــــــــــه
مامان آیلین
پاسخ
ممنون از نظرات خوبی که برامون میزارین و بهمون انرژی مثبت میدین.