آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

سفرنامه کرمانشاه (1)

1395/4/26 11:22
نویسنده : مامان آیلین

آیلین جونم! تعطیلات عید فطر یکدفعه تصمیم گرفتیم یه سفری بکنیم به کرمانشاه، چون تا حالا کرمانشاه نرفته بودیم. این اولین سفری بود که از مدتها قبل براش برنامه ریزی نکرده بودیم و هیچ تدارکی ندیده بودیم. البته بابا ایمان زحمت کشید و تمام اطلاعات رو سریع از اینترنت درآورد و لیدر اصلی این مسافرت بابا بود.

ساعت 5 صبح روز چهارشنبه راهی شدیم و بعد از حدود 4.5 ساعت به کنگاور رسیدیم و از معبد آناهیتا دیدن کردیم.

بعد از کنگاور رفتیم دربند صحنه که یه منطقه ییلاقی خیلی باصفایی بود و یه رود قشنگی از وسطش رد میشد. مادر و دختر هم که عاشق آب هستیم و هر جایی آب می بینیم سریع پاهامون رو میندازیم توی آب و کلی برای خودمون کیف می کنیم. همونجا هم یه کباب خوشمزه برای ناهار خوردیم.

بعد از خوردن ناهار، راهی کرمانشاه شدیم و هتل گرفتیم. جالبه که از هتل خیلی خوشت اومده بود و به عنوان خونه جدید ازش یاد میکردی و همه چیز رو وارسی میکردی و کلی ذوق میکردی.