آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

پارک موجهای آبی در نوروز 95

1395/1/29 13:09
نویسنده : مامان آیلین
628 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم! همانطور که قبلا هم گفته ام به استخر و آب علاقه زیادی داری و از قضای روزگار، ایام عید یه برگه تبلیغاتی پارک آبی به دستمون رسید و این شد که اصرار کردی بریم. چون از اول عید هم من شدیدا سرماخورده بودم، برنامه رو به هفته دوم سال موکول کردیم تا یکم حالم بهتر بشه.

فدای دختر مهربونم بشم که مدام حال منو میپرسید که ببینه حالم برای رفتن به پارک آبی مساعد شده یا نه.

بالاخره اولین شنبه سال، بعد از خوردن ناهار به همراه مامان مهین راهی پارک موجهای آبی شدیم. باید بگم که این اولین پارک آبی من و تو بود و برای هر دوی ما تازگی داشت. جالبه که علاقه زیادی به ساحل موجدارش داشتی و از پریدن روی موجها نهایت لذت رو میبردی و از بس به شکم روی موجها پریده بودی، پوستش رفته بود ولی بر خلاف مواقع دیگه هیچ شکایتی نکردی.

جالبتر از همه این بود که بعد از 4 ساعت بازی، وقتی بهت گفتم که دیگه بیا بیرون تا بریم گفتی که " من هنوز بازی نکردم " و طبق معمول بهت اجازه دادم یه دونه دیگه بازی کنی تا بلکه رضایت بدی.

در این مورد دیگه هیچ عکسی ندارم بزارم و در عوض یه عکس از بستنی آیس پک خوردنت در روزهای پایانی مسافرتمون در مشهد میزارم که مشخصه داری نهایت لذت رو میبری.

 

پسندها (1)

نظرات (0)