آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

نوروز 95

1395/1/16 13:26
نویسنده : مامان آیلین
1,067 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم! چند روز قبل از شروع سال نو رفتیم مشهد و ایندفعه رکورد زدیم و حدود دو هفته اونجا بودیم. باید بگم که این مدت به همه ما، بویژه تو خیلی خوش گذشت. چون این مدت بساط رفتن به پارک، باغ و شهربازی به راه بود و از طرفی امسال پارسا جون هم مشهد بود و با همدیگه کلی بازی و شیطونی کردین.

البته باید بگم که مامان مهین و آقاجون خیلی این مدت زحمت کشیدن و از اینجا ازشون کمال تشکر و قدردانی رو داریم و امیدواریم همیشه خوش و سلامت باشند.

عزیزم! فکر میکنم بهتر باشه همراه عکسها توضیحات لازم رو بدم و از نوشتن زیاد اجتناب کنم.

 

آخرین شهربازی سال 94

 

بعد از سال تحویل عیدیاتون رو گرفتین و منم برای هر دوی شما اسباب بازی ریسینگ مک کوئین خریده بودم. خوشبختانه خیلی از کادوتون خوشتون اومده بود و کلی شما رو سرگرم کرد.

 

ویلای عمه معصوم و یه روز خوب بهاری

 

شهربازی پارک ملت مشهد و یه دنیا خاطره به یادموندنی

 

پارک ملت مشهد و روز آخر مسافرتمون


 

پسندها (7)

نظرات (3)

مریم
19 فروردین 95 12:59
چه دختر نازی داری خدا نگرش دارد به وبلاگم سر بزن و نظر بده ما خوش حال می شویم
عمه فروغ
22 فروردین 95 15:25
سلام سال نو مبارک.ان شاا..که سال خوبی داشته باشید خوشحالم که نوروز به شما و از همه بیشتر به دختر گلمون خوش گذشته همیشه به شادی و خوشی آیلین جونم
مریم
28 فروردین 95 18:28
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤