آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

تولد چهارسالگی فرشته کوچولوی ما

1394/12/16 12:27
نویسنده : مامان آیلین
1,000 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی ما!

 

ای تنها دليل رد کردن هر دليل و ای تنها بهانه ی آوردن هر بهانه

ديوانه ی مهربانی تؤام....

ای بهترين! چه خوب شد که به دنيا آمدی و چه خوبتر شد که دنيای من شدی

پس برای من بمان و بدان که تو تنها بهانه برای بودنی

تولد چهار سالگیت مبارک!

 

دختر گلم! متاسفانه امسال مراسم اولین سالگرد فوت پدر جون، یکروز قبل از تولدت بود و به همین مناسبت رفتیم خوی تا یاد و نام پدر جون رو گرامی بداریم.

 

 

آیلین جونم! از اونجایی که خاطرت پیش همه عزیزه و میدونن که چقدر تولد دوست داری، کسی دلش نیومد دل کوچولوت رو بشکونه. لذا یه مراسم تولد کوچیک برات تدارک دیدیم و سالروز تولدت رو جشن گرفتیم. امیدوارم که این جشن تولد برات به یادموندنی شده باشه و به نیکی ازشون یاد کنی.

 

 

عزیزم! مادر جون و خاله الناز زحمت کشیده بودن و یه لباس عروس خوشگل برات دوخته بودن و خاله ستاره هم یه تور سر خوشگل برات خریده بود. خلاصه که با این لباسها به یه عروسک ناز تبدیل شدی و جالبه که یکسری عکسهات خیلی رویایی شدن و حس فرشته ها رو به آدم القا می کنن.

 

 

بخاطر تو، خاله ها دو تا از دوستاشون رو که بچه داشتن دعوت کردن تا با تو همبازی بشن و بیشتر بهت خوش بگذره.

 

 

از اونجایی که میدونستم چتر خیلی دوست داری برات چتر خریدم و همین طور هم شد. از وقتی که بازش کردی حاضر نبودی زمینش بزاری. 

 

 

ضمناً یه جفت کفش اسکیت برات خریده بودم و این مدت خیلی تلاش کردم که پنهونش کنم تا روز تولدت برات سوپرایز بشی. فکر کنم دیگه زیادی سوپرایز شدی و کلی اصرار کردی که همونجا پات کنی و منم نتونستم منصرفت کنم.

 

 

دلبندم! در اینجا جا داره از تمام عزیزانمون که ما رو با حضورشون، تماس تلفنی یا پیغامهای پر مهرشون در این جشن همراهی کردند، تقدیر و تشکر کنیم. ضمناً  کادوهای خیلی خوبی دریافت کردی که از همه سپاسگزاریم.

پسندها (1)

نظرات (3)

biiitaaa
20 اسفند 94 22:27
مادر يعني : معرفت ، گذشت ، محبت . . .با وبلاگتون خيلي حال کردم بقول خودمونيا دمتون گرم واقعا وبلاگ محشري دارين اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت به سايت ماهم سري بزني شايد به دردتون بخوره يروزي
عمه فروغ
22 اسفند 94 14:41
4 ساله شدنت مبارک باشه آیلین گلم ان شاا..که جشن 120 سالگیت رو بگیری عزیزم بهترین ها رو برات آرزومندم چقدر لباست خوشگله و خیلی بهت میاد
سرويس قاشق چنگال
16 خرداد 95 12:47
لايک، عالي بود