آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 22 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

یکسال از آسمانی شدن پدر جون گذشت

1394/12/11 10:14
نویسنده : مامان آیلین
754 بازدید
اشتراک گذاری

یکسال از شکسته شدن این دل گذشته ،

هنوز قطره هایی از اشکهای  آن روزها بر چشمانم نشسته ،

حالم بهتر نیست از این دل خسته ... گرفته دلم ، کجایی که آرامم کنی ، کجایی که این غم یخ زده را در دلم آب کنی گرفته دلم ، کجایی که به درد دلهایم گوش
کنی نیستی و من در حسرت این لحظه ها نشسته ام،

نیستی و من بیشتر از همیشه خسته ام در لا به لای برگهای زندگی ، نیست برگی که از تو ننوشته باشم ،

نیست روزی که از تو نگفته باشم هزار سال هم که بگذرد من در توهم حضورت نفس می کشم
 من آن شانه هایت را می خواهم که پناهم بود، همان یک وجب از شانه ات تمام دارایی ام بود، من آن دست های گرمت را می خواهم که یک عمر عبادت نوشت

با آن نگاه مهربان و آن همه خوبی، من بی تو طاقت ماندن ندارم

و باز این بغض لعنتی.... این بغض لعنتی

وقتی دیروز باران بارید

“آن مرد در باران آمد” را به یاد آوردم

“آن مرد با نان آمد”

یادم آمد که دیگر پدرم در باران

با نانی در دست

و لبخند بر لب

نخواهد آمد

دیروز دلم تنگ شد و با آسمان و دلتنگی‌اش

با زمین و تنهائیش

با خورشید و نبودنش

به یاد پدر سخت گریستم

پدرم وقتی رفت، سقف این خانه ترک برداشت

پدرم وقتی رفت، دل من سخت شکست....

 

به امید روز وصال

 

پسندها (3)

نظرات (4)

عمه فروغ
12 اسفند 94 12:18
روحشون شاد و قرین آرامش خدا بهتون صبر بده عزیزم و الهی که خودش نگه داره عزیزانت باشه
مامان آیلین
پاسخ
ممنون فروغ جون! بله تا عزیزانمون هستن باید قدرشون رو بدونیم و از لحظه لحظه وجودشان لذت ببریم.
بانو
13 اسفند 94 7:14
سلام وبلاگ زیبای دارین برای افزایش ترافیک وبلاگتون راهکارهایی دارم به سایت من سر بزنید موفق باشید
کیان
13 اسفند 94 10:25
خدا رحمت کنه بابا بزرگ ما هم 93/11/11 فوت کرد
مامان آیلین
پاسخ
ممنون عزیزم! خدا بابا بزرگ شما رو هم رحمت کنه.
آرالین آناسی
16 اسفند 94 0:41
اللاه رحت ایله سین بو مهریبان آتایا
مامان آیلین
پاسخ
ممنون مریم جان! خدا سایه بابای شما رو مستدام کنه.