آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

دخترم آیلین

1391/3/3 18:27
نویسنده : مامان آیلین
467 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم! چند روز پیش یه پشه ناقلا دستتو نیش زده بود به همین خاطر من که مخالف زدن توری به پنجره ها بودم به خاطر تو رضایت دادم. بابا هم زحمت کشید و پیگیری کرد تا اینکه دیروز نصب کردند.

ضمناً دیروز یه اتفاق جالب هم افتاد. با آرامش داشتی شیر می خوردی، یکدفعه شیر خوردنو متوقف کردی و زل زدی به چشمای من و چندتا خنده خوشگل کردی. من که تازه داشتم کیف می کردم یکهو زدی زیر گریه و دم گوشم جیغ کشیدی. بعداً فهمیدم خوابت میاد و بی حوصله شدی. خوب عزیزم اگه خوابت میاد بخواب، چرا مامانو جن زده میکنی؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان سارا
2 خرداد 91 18:31
ای جانم این دخمل چقدر نازه.مامان دخملی اگر به وب ما سر بزنید و برامون نظر بذارین خوشحال می شیم
خاله لیلا
2 خرداد 91 18:40
عزیززززززززززززززم امیدوارم همیشه سالم و زیر سایه بابا مامان بزرگ بشی.خدا واستون ببخشتش.اسمتم خیلی نازه دخملمممممممم.منم میخوام دخمل دلر بشم با اجازتون شاید اسم شما رو انتخاب کردم
مامان آرال
3 خرداد 91 16:21
سلام خوبی مامان آیلین چه دختر نازی داری . شما نوشته بودی کسی طرف سردار جنگل هست ما تازه می خوایم بیام طرف شما اگه با هم در تماس باشیم خوشحال میشم چون من اون ورا رو زیاد نمی شناسم تازه بگم تهرانم کسی رو ندارم تمام خونوادم طرف تبریزن خوشحال می شم با شما دوست بشم. ممنون
انیس کوشولو
10 خرداد 91 2:35
هزار ماشاالامت بشه ایشاا... من گوش دخملمو 10 روزه بود سوراخ کردم اونم خودم اگه قبل 40 بچه باشه نه خون میاد نه اذیت میشه هیچی هم مهره نمیگیره و عفونت نداره فقط الکل دم دستت باشه و پماد چشمی.. تو رو خدا تا هنوز کاملا هوشیار نیست براش سوراخ کن ... احساساتی نباش که بگی کوچیکه که بعدا افسوس میخوری.. آخه الان گوششون خیلی غوزروفش نرمه لینکتون میکنم ببینم کی و چیکارش میکنید راستی عکسای سوراخ کردن گوش ناناز من تو وبش هم زده...
khale parvaneh
25 خرداد 91 0:57
azize delam,to az aroosaket khoshgeltary.khoda hefzet kone maloosam.
انیس کوشولو
26 خرداد 91 13:43
سلام خاله میشه اجازه بدین این عکس آیلین جون رو بزارم جز دوستای انیس کوشولوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زهرا
18 آبان 91 23:18
امیدوارم همیشه خنده های نازکنی