آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 21 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

سفر به اصفهان

1394/8/20 13:55
نویسنده : مامان آیلین
759 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم! هفته پیش مادر جون و خاله ها و دایی مسعود اومدن تهران و با همدیگه راهی اصفهان شدیم. به جرات می تونم بگم که خاطرات خیلی خوبی از این مسافرت دسته جمعی توی ذهنت تک تک ما نقش بست و خلاصه که به همه ما خیلی خوش گذشت.

تقریبا از تمام اماکن مهم گردشگری و تاریخی اصفهان مثل نقش جهان، منار جنبان، آتشگاه، کلیسای وانک، کاخ چهلستون، باغ گلها، باغ پرندگان و غیره دیدن کردیم. عکسهای خیلی زیادی توی اصفهان گرفتیم ولی چون فرصت زیادی ندارم، چند تا از عکسها رو بصورت نمونه اینجا برات میزارم.

 

 

جالبه که اصلا از ارتفاع نمی ترسی و با اینکه چند بار بهت گفتم که خیلی کنار لبه ها نرو، ولی گوش  نکردی. تا اینکه یه جایی خیلی ترسیدم و دعوات کردم و به همین خاطر توی این عکس قیافه ناراحت به خودت گرفتی.

 

دختر نازم! تو باعث شدی که این "در" توی باغ گلها، برای همه خاطره انگیز بشه. بخاطر اینکه اونجا نمایش بامزه ای راه انداختی. بطوریکه هر کس میومد در میزد، در رو باز میکردی و خیلی با ناز و ادا میخوندی " کیه، کیه در می زنه؟ من دلم می لرزه وااااای ".

 

توی باغ پرندگان هم به اصرار تو سوار کالسکه شدیم.

 

 

کنار کاخ چهلستون، موزه طبیعت قرار داشت که در حال بازسازی بود و اجازه بازدید نمیدان. حالا تو هم علاقمند شده بودی که بری پیش دایناسورهای سنگی. تا اینکه بالاخره رضایت دادی از این فاصله نگاهشون کنی و عکس بندازیم.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)