آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 22 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

خاطرات سفر به استامبول (1)

1394/6/21 15:35
نویسنده : مامان آیلین
532 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم! همیشه وقتی اسم تعطیلات تابستانی میاد، آدم یاد خاطرات خوش سفر و مسافرت میفته. به نظر من بهترین خاطرات زندگی آدمها طی سفر رقم میخوره، خاطراتی که به هیچ وجه از ذهنها پاک نمیشه و برای همیشه در خاطرها نقش می بنده.

دختر گلم! ما هم تصمیم گرفتیم تابستون یه مسافرت خوب بریم و ایندفعه قرعه بنام استامبول ترکیه افتاد و خوشبختانه مامان مهین هم در این سفر ما رو همراهی کردند. تو هم از اینکه میخواستی سوار هواپیما بشی خیلی خوشحال بودی و با وجود اینکه صبح زود روز جمعه پرواز داشتیم, ولی از 3 صبح همراه ما بیدار شدی و دیگه نخوابیدی. البته قبلش هم چند بار سوار هواپیما شده بودی ولی چون اون موقع کوچولو بودی بخاطر نمیاوردی و ایندفعه برات تازگی داشت. این اشتیاقت برای سوار هواپیما شدن اونقدر زیاد بود که بعد از رد کردن مراحل مختلف فرودگاه دیگه طاقتت سر اومده بود و وقتی که دیدی داریم سوار اتوبوس میشیم با صدای بلند گفتی" بریم هواپیما، من اتوبوس نمیخوام" و هیچکدام از توجیه های ما فایده ای نداشت تا اینکه به پای هواپیما رسیدیم و سوار شدیم.

 

 

بعد از اینکه هواپیما بلند شد دیگه بیخوابی غلبه کرد و خوابیدی. اونجا یه پازل سه بعدی هواپیما هم بهت دادن که توی فرودگاه ترکیه سرهمش کردی و کلی برای خودت خوشحال بودی.

 

بعد از رسیدن به هتل و گذاشتن وسایلمون، رفتیم میدان تقسیم که پر از کبوترهایی بود که به خوردن غذا از دست آدمها عادت داشتند. تو هم خیلی دوست داشتی دنبالشون کنی و سعی میکردی بگیریشون.

 

 

بعد از ناهار خوردن و کمی استراحت رفتیم به دیدن آکواریومی که می گفتن یکی از بزرگترین آکواریومهای اروپا هستش. واقعا هم همین طور بود و یکسری از موجودات دریایی وجود داشت که من خودم هم تا بحال ندیده بودم. تو هم از دیدن انواع ماهیها و موجودات دریایی هیجان زده بودی. ولی مابین اونها سفره ماهی، کوسه، اسب دریایی، عروس دریایی، خرچنگ، ستاره دریایی و لاک پشت بیشتر از همه برات جلب توجه کرد. بخصوص وقتی که از تونلهای شیشه ای رد میشدیم و کوسه ها و سفره ماهی ها بالای سرمان حرکت میکردند، خیلی ذوق میکردی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)