آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

تقدیم به تمام کسانی که دلتنگ پدر هستند

1394/2/13 15:23
نویسنده : مامان آیلین
367 بازدید
اشتراک گذاری

به ياد بابای مهربونم
........
پدرم عشق به من معنا کرد                       هر چه دانست همان هجا کرد
خواند در گوش که دنیا فانی است              چشم من باز به این دنیا کرد
راه و بیراه به من فاش نمود                       دل و دستم به حقیقت وا کرد
خشت خامی ببدم در اول                         با سخن هاش مرا خارا کرد
خاطرم موی سپیدش مانده است               یاری اش کودکیم برنا کرد
دیدگانش چه سخنها که نگفت                  خم ابروش چه بس غوغا کرد
سایه اش مامن رنج و غم ما                     خشم با مهر و وفا گویا کرد
خانه با آمدنش پر ز صفا                           خستگی هاش درون اخفا کرد
من ندیدم که شود چشم پر آب                  یاد مادر همه اشکش وا کرد
گر چه چون کوه قوی بود و رفیع                  ساده زی خدمت انسانها کرد
صوت قرآن ز لبانش جاری                          جان و دل بیهش از آن آوا کرد
حب آل علی و آل رسول                           به عمل در دل و قلبم جا کرد
خنده اش عطر بهاران در یاد                       باغی از عشق به دل نجوا کرد
کاش می شد که نمی رفت ز چشم           دیده حیران نه چو او, پیدا کرد
گذر چرخ نبرد از یادم                                که پدر، عشق به من معنا کرد

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان زهره
13 اردیبهشت 94 15:32
سلام. ماشالله چه دختر ناز و خوشکلی دارید. این شعر خیلی قشنگه. انشالله که شما و پدر آیلین هزار سال زنده باشید و سایه سر آِیلین کوچولو. اگر دوست داشتید به وبلاگ نازنین زهرای منم سر بزنید و اگر با تبادل لینک موافق بودید خبرم بدید . منتظرتونم. شاد باشید و عاشق
مامان آرال
24 اردیبهشت 94 10:18
آللاه رحمت السین آتاوا عزیز دوستوم
مامان زهره
27 اردیبهشت 94 14:27
باز هم سلام. خیلی وقته که خبری ازشما نیست. دلمون برای آیلین کوچولو و خاطرات بامزه اش خیلی تنگ شده. من آپ کردم منتظرتونم.