آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 22 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

تولد 3 سالگی آیلین جون

1393/12/11 12:7
نویسنده : مامان آیلین
1,947 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم! تولد 3 سالگیت مبارک!

دختر گلم! الان که میخوام این پست رو بنویسم حس خاصی دارم که اصلاً قابل توصیف نیست. بله سه سال پیش در چنین زمانی، فرشته کوچولوی ما پا به این دنیای خاکی گذاشت و با نگاه زیبایش، دلهای افراد زیادی رو شادمان کرد. اکنون هم به پاس این نعمت بیکران الهی، همگی دور هم جمع شدیم تا سالگرد تولد دختر نازم رو جشن بگیریم.

عزیزتر از جانم! امسال تصمیم نداشتم که برات جشن تولد خاصی بگیرم. ولی وقتیکه شور و شوق فراوانت رو برای جشن تولد دیدم، دلم نیومد که دل کوچیکت رو بشکونم. به عنوان مثال مدام آهنگ تولد رو میخوندی و میگفتی "تولد منه" یا به محض اینکه سوار ماشین میشدی درخواست آهنگ تولد میکردی و خیلی کارهای دیگه.

عسلم! بخاطر علاقه زیادی که به کارتون پونی کوچولو داشتی، تم پونی کوچولو رو برات انتخاب کردم و یه کارت دعوت برات طراحی کردم و برای همه فرستادم. ولی بخاطر اینکه یه تم جدیدی بود هیج جا لوازم تزیینی اون رو پیدا نکردم. ولی بعد از کلی اینترنت گردی موفق شدم که سایت قاصدک ( http://ghasedaktheme.ninipage.com) رو پیدا کنم که بر اساس سفارش ارسال میکرد. منم ریسه تولد و تاج تولد و غیره سفارش دادم و از این بابت خیلی ازشون سپاسگزاریم. البته در این مورد هم از توانایی خودت استفاده کردم و تعدادی طرح رنگ آمیزی پونی پرینت گرفتم و تو هم خیلی با سلیقه رنگشون کردی و توی تزیینات ازشون استفاده کردیم. چقدر هم از دیدنشون ذوق میکردی و به همه میگفتی که خودت رنگشون کردی.

برای دیدن بقیه عکسها لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دختر نازم! تولد 3 سالگیت مبارک!

دختر گلم! الان که میخوام این پست رو بنویسم حس خاصی دارم که اصلاً قابل توصیف نیست. بله سه سال پیش در چنین زمانی، فرشته کوچولوی ما پا به این دنیای خاکی گذاشت و با نگاه زیبایش، دلهای افراد زیادی رو شادمان کرد. اکنون هم به پاس این نعمت بیکران الهی، همگی دور هم جمع شدیم تا سالگرد تولد دختر نازم رو جشن بگیریم.

عزیزتر از جانم! امسال تصمیم نداشتم که برات جشن تولد خاصی بگیرم. ولی وقتیکه شور و شوق فراوانت رو برای جشن تولد دیدم، دلم نیومد که دل کوچیکت رو بشکونم. به عنوان مثال مدام آهنگ تولد رو میخوندی و میگفتی "تولد منه" یا به محض اینکه سوار ماشین میشدی درخواست آهنگ تولد میکردی و خیلی کارهای دیگه.

عسلم! بخاطر علاقه زیادی که به کارتون پونی کوچولو داشتی، تم پونی کوچولو رو برات انتخاب کردم و یه کارت دعوت برات طراحی کردم و برای همه فرستادم. ولی بخاطر اینکه یه تم جدیدی بود هیج جا لوازم تزیینی اون رو پیدا نکردم. ولی بعد از کلی اینترنت گردی موفق شدم که سایت قاصدک ( http://ghasedaktheme.ninipage.com) رو پیدا کنم که بر اساس سفارش ارسال میکرد. منم ریسه تولد و تاج تولد و غیره سفارش دادم و از این بابت خیلی ازشون سپاسگزاریم. البته در این مورد هم از توانایی خودت استفاده کردم و تعدادی طرح رنگ آمیزی پونی پرینت گرفتم و تو هم خیلی با سلیقه رنگشون کردی و توی تزیینات ازشون استفاده کردیم. چقدر هم از دیدنشون ذوق میکردی و به همه میگفتی که خودت رنگشون کردی.

 

نفسم! اونقدر خاطرت برای همه عزیز بود که مادر جون، خاله فرزانه، پروانه و الناز و هدیه جون از خوی زحمت کشیدن و تشریف آوردن و ما رو بینهایت خوشحال کردن. همچنین در تدارکات و تزیین خونه خیلی بهمون کمک کردن و از طرفی باعث شدن هیجان بیشتری برای تولدت داشته باشی. از دیدن یه عالمه بادکنک، خیلی خوشحال بودی و وقتی که تزیینات روی دیوار کنده میشدن و میفتادن پایین، کلی ابراز نگرانی میکردی. قربون این احساسات لطیف دخترم برم. اينم از تلاشي كه براي باد كردن بادكنكها ميكردي:

 

 

دلبندم! مادر جون یه لباس عروس خوشگل برات دوخته بود که متاسفانه یکم برات کوچیک بود و به همین خاطر موفق نشدیم که اونو برات بپوشونیم. ولی یه پیرهن خوشگل دیگه داشتی که پارسال از مالزی برات گرفته بودم و با تم تولدت هم جور بود. نهایتا مهمونامون تشریف آوردن و شما هم از دیدن تک تکشون خوشحال شدی. از دوستای تو هم آرال، امیرعلی، آنوشا، تیانا و مهرسا اومده بودن و کلی با هم بازی کردین و رقصیدین.

 

در نهایت از همه مهمونای عزیزمون بخاطر تشریفرماییشون و کادوهای قشنگ و با سلیقه ای که آورده بودن متشکریم و امیدواریم همیشه با حضور گرمشون در شادیها ما رو همراهی کنند. ضمناً از بابا جون هم بخاطر همکاری و کمکهایی که بهم کرد تا بتونم این جشن تولد رو برات بگیرم ممنونم. در حقیقیت می تونم بگم که شما بهترین بابای دنیا رو داری و همیشه از خداوند متعال میخوام که سایه اشون، بالا سر زندگیمون جاودان باشه.

 

 

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (2)

عمه فروغ
23 اسفند 93 13:57
تولد تولد تولدت مبااااااااااارکآیلین گلم 3 سالگیت مبارک ان شاا.. 3000 ساله بشی ان شاا.. همیشه تنت سالم،دلت خوش و گل خنده مهمان همیشگی صورت ماهت باشه.ان شاا.. به هر آنچه آرزو داری و صلاحت نیز در آن است دست یابی.بهترین های دنیا رو توام با لحظاتی پر از شادی برایت آرزومندم
علیزاده
16 تیر 94 12:51
سلام ی وبلاگ درست کردم برای تولدای تم دار دوست داشتی سر بزن http://temtavalod.loxblog.com/ تازه شروع کردم یواش یواش کاملش میکنم.دوس داشتی سر بزن .قیمتام پایینه .تخفیفم میدم