آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

تولد 32 ماهگی

1393/8/28 11:11
نویسنده : مامان آیلین
416 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم! تولد 32 ماهگیت مبارک!

جونم برات بگه از احوالات دختر 32 ماهه ام:

- الان دیگه بلدی از 1 تا 10 بشماری. بازیهای گروهی رو خیلی دوست داری و جالبه که با بچه های بزرگتر از خودت خیلی خوب بازی می کنی.

- شیرین زبونیات که خیلی زیاد شده و خیلی کلمات رو هم الان دیگه درست تلفظ میکنی. ولی هنوز کلماتی رو که خ، ق، گ و ک دارند رو خوب نمیتونی بگی و این مسئله باعث میشه که به شکل بامزه ای اونها رو ادا کنی مثلاً بجای "قرمز" میگی "مرمز" یا بجای "خرگوش" میگی "عروس" .

- در این روزهای دلگیر پاییزی، از بازی کردن در پارکهای سوت و کور اصلا لذت نمی بری و همش دنبال همبازی برای خودت میگردی. به همین خاطر دنبال سرگرمیهای دیگه ای هستی. مثلاً چند روز پیش با اینکه ماشینمون جلوی در مهد پارک بود ولی اصرار کردی که بریم سوار اتوبوس بشیم و جالبه که بهش " دو دو چی چی " میگفتی. آخر سر هم موفق شدی و باعث شدی کلی اتوبوس سواری کنیم. ولی عزیزم وقتی می بینم که از انجام کاری اینقدر خوشحال میشی، منم انرژی میگیرم و تمام خستگیهام رو فراموش می کنم.

- این روزا علاقه زیادی به رقصیدن پیدا کردی و تا کوچکترین صدای آهنگی میاد سریع دست به کار میشی. موضوع جالب اینجاست که با هر آهنگی هم به روش مخصوص خودش می رقصی و حالتهای رقص آذری و تکنو و ... رو قشنگ درمیاری و دوست داری همه بهت توجه کنند. خلاصه که حسابی مجلس گرم کن شدی و خنده روی لب همه میاری.

- وقتی می فهمی که یه کار مورد علاقه ات مثل پارک بردن، کتاب خریدن و ... رو می خوام برات انجام بدم، سریع دستمو می بوسی و میگی " مامان! دوست ".

- موقع عکس گرفتن تا بهت میگم " آیلین ناز کن " فیگورهای خوشگل و نازی میگیری. مثل این عکسهای پایین که توی آموزشگاه مامان مهین، کنار کارهای قشنگشون ازت گرفتم:

 

پسندها (3)

نظرات (1)

peranc
7 آذر 93 22:15
mashalah khoda hefzesh kone