آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

گردش در پارک چیتگر

1391/3/3 18:30
نویسنده : مامان آیلین
428 بازدید
اشتراک گذاری

آیلین نازنینم! دیروز صبح بند و بساطمونو برداشتیم و رفتیم پارک چیتگر و چون بابا برای ماموریت باید می رفت یزد، بعد ازخوردن ناهار زود برگشتیم خونه. خاله افسانه هم برای اینکه ما تنها نمونیم اومد و شب پیشمون موند.

آیلین در چیتگر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای ملیسا
23 اردیبهشت 91 22:16
ضمن عرض تبریک به خاطر روز مادر ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال میشم سر بزنید و با نظرات قشنگتون وبلاگ ملیسا رو مزین کنید آسمان را گفتم : می توانی آیا بهر یک لحظه ی خیلی کوتاه روح مادر گردی ؟ صاحب رفعت دیگر گردی ؟ گفت نی نی هرگز !!! من برای این کار کهکشان کم دارم نوریان کم دارم مه و خورشید به پهنای زمان کم دارم ! … خاک را پرسیدم : می توانی آیا دل مادر گردی ؟ آسمانی شوی و خرمن اختر گردی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار بوستان کم دارم در دلم گنج نهان کم دارم ! … این جهان را گفتم : هستی کون و مکان را گفتم : می توانی آیا لفظ مادر گردی ؟ همه ی رفعت را همه ی عزت را همه ی شوکت را بهر یک ثانیه بستر گردی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار آسمان کم دارم اختران کم دارم رفعت و شوکت و شان کم دارم ! عزت و نام و نشان کم دارم ! … آن جهان را گفتم : می توانی آیا لحظه ای دامن مادر باشی ؟ مهد رحمت شوی و سخت معطر باشی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار باغ رنگین جنان کم دارم ! آنچه در سینه ی مادر بوُد آن کم دارم !