آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 21 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

تولد 27 ماهگی

1393/3/19 10:03
نویسنده : مامان آیلین
417 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم، جگر گوشه من! تولد 27 ماهگیت مبارک!

لا به لای گل سرخ                در میان کوچه سبز خیال

شادیت حس قشنگیست که من مشتاقانه می طلبم.

آیلین جونم! خوشبختانه صبح روز ماهگرد تولدت، آقا جون و مامان مهین اومدن پیشمون و باعث شدن این چند روز تعطیلی، دور هم باشیم و بتونیم روزهای خوبی رو کنار هم سپری کنیم. همچنین همراه هدایای قشنگ دیگه، مامان مهین دو تا پیراهن قرمز خوشگل برات دوخته بود که وقتی می پوشی خیلی ناز میشی (به خاطر همه چی، ازشون ممنون و سپاسگزاریم).

البته تو هم دو تا نقاشی براشون آماده کرده بودی که پر از تکنیک بود و از قطره چکان، نی و ... برای کشیدنشون استفاده کرده بودی.

دختر عزیزم! از اونجایی که خیلی دختر با احساس و مهربونی هستی، از بودن مهمونامون، خیلی خوشحال و هیجان زده بودی و مدام دنبالشون میگشتی. حتی وقتایی که آقاجون میخواست یه لحظه بره بیرون، سریع دستش رو میگرفتی و با کلی ذوق، همراهش میرفتی. خلاصه که این مدت شیرین کاریهای زیادی برای مامان مهین و آقا جون انجام دادی که از جمله اونها نحوه تلفظ کردن شیرین اسمشون بود و چون سختت بود، " ماما و بابا " صداشون میکردی. همچنین موقع خوابیدن دوست داشتی بری پیششون دراز بکشی و باهاشون بازی کنی.

اين عكس رو توي تراس خونه دايي مهدي جون، ازت گرفتم ولي از اينكه نذاشته بوديم در تراس رو باز و بسته كني، پكر بودي و به همين خاطر اصلاً همكاري نكردي تا يه عكس خوب ازت بگيرم. البته بازم دستت درد نكنه كه با وجود اينكه خيلي خوابت گرفته بود ولي همچنان خوش اخلاق بودي:

پسندها (3)

نظرات (0)