آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

تولد 26 ماهگی

1393/2/15 17:22
نویسنده : مامان آیلین
374 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم! تولد 26 ماهگیت مبارک!

دختر دلبندم! بهترین تبریکاتم را در خوشگل ترین کادوی آرزو پیچیده و با برچسب سلامت، به آدرس زیباترین گل بهاری، تقدیم وجود پر مهرت میکنم.

آیلینم! دلم برات بگه که الان در 26 ماهگي میتونی لباسهایی مثل جوراب، شلوار، کفش و کت رو خودت در بیاری و جای همشون رو هم بلدی و بعد از درآوردن، میزاری سر جاشون. خیلی قشنگ قاشق دستت میگیری و خودت غذا میخوری. البته موقع خوردن غذاهای آبکی یه کم کثیف کاری می کنی که اونم اصلاً مهم نیست. علاقه زیادی هم به خوردن ته دیگ داری و با دیدنش، دیگه حاضر نیستی از خود غذا  بخوری.

اغلب اوقات لباست رو خودت انتخاب میکنی و معمولا هم انتخاب بدی نداری. مواقعی هم که مناسب نباشه سعی میکنم با ترفندهایی، توجهت رو به لباس دیگه ای جلب کنم.

ماشا اله خیلی پر انرژی هستی و با وجود اینکه توی مهد کودک، کلی با بچه ها بازی و شیطنت می کنی، بعد از برگشتن به خونه، باز هم میخوای بری بیرون و وقتی هم که میری، رضایت نمیدی که برگردیم خونه.

خیلی دوست داری دستت رو بگیریم و برات "لی لی حوضک" بخونیم و بعضی وقتها هم خودت کف دست ما رو میگیری و خیلی بامزه حرکت لی لی رو درمیاری و با خم كردن تك تك انگشتاي دستمون، میگی " لی لی،.... آپ،..... آپ..... ".

پسندها (4)

نظرات (1)

نیکــو
27 اردیبهشت 93 20:02
آیلین کوچولو خیلی نااز و دوست داشتنی هستی گلم همیشه سلامت باشی خانوم گل