آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

بهترين هديه روز مادر

1393/2/2 10:02
نویسنده : مامان آیلین
278 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم! وقتیکه روز مادر اومدم مهد کودک دنبالت، یه ساک کاغذی کوچولو دستت بود که با دیدنم اومدی جلو و خیلی با ناز بهم دادی. روی ساک، عکس یه قلب بود که اثر انگشتای خوشگلت روش بود و داخلش هم یه کاغذ بود که نقاشی بامزه ای روش کشیده بودی. عزیزم! این بهترین کادوی دنیا برای من بود و با دیدنش کلی خوشحال شدم و به خودم بالیدم.

دختر گلم! خوشبختانه امسال  مادر جون هم در این مناسبت فرخنده تهران بود. بنابراین شب با خاله فرزانه و خانواده خاله افسانه دور هم جمع شدیم و بهترینها رو برای همدیگر آرزو کردیم. چقدر هم خوب مهمانوازی کردی و با وجود اینکه خیلی خوابت میومد، با خوش اخلاقی تمام بیدار موندی تا اینکه حدود ساعت 11 از شدت خواب، بغل عمو مسعود خیلی آروم و بی سرو صدا گرفتی خوابیدی . البته در واقع غش کردی عزیزم.  

ای فرشته مهربانی! طلایی ترین روزها، ارزانی نگاه مهربانت و بغل بغل گل مریم، پیشکش قلب پاکت

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان مهدیه
8 اردیبهشت 93 13:30
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
مامان آرال
21 اردیبهشت 93 13:35
سلام فردانه جونم خوبی ما هم دلمون برات تنگ شده گوشیمو آرال خراب کرده شمارتونو نداشتم زنگ بزنم من فعلا شهرمون هستم ولی دلم برات تنگ شده
ظریفه بالازاده
22 اردیبهشت 93 15:31
ممنون که سرزدین گلم. خدا آیلین خوشگل شمارم حفظ کنه ماهم با افتخار لینکتون کردیم