آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

کارهای جدید آیلین

1392/9/15 12:45
نویسنده : مامان آیلین
791 بازدید
اشتراک گذاری

آیلین جونم! خدا رو شکر روز به روز داری بزرگ و بزرگتر میشی و با کارهای جدیدت ما رو خوشحال و شادمان میکنی. الان دیگه اونقدر پیشرفتت زیاد شده که از غافله عقب میمونم و نمیرسم همش رو بنویسم. ولی سعی میکنم تمام اونها رو بنویسم تا در آینده با خوندن این نوشته ها، تجسم کاملی از دوران کودکیت داشته باشی و مثل ما ازشون لذت ببری.

- بطور کلی دختر حرف گوش کنی هستی و وقتیکه وظیفه ای مثل جمع کردن اسباب بازیهات یا آوردن بالش و ... رو بهت محول میکنیم، بخوبی انجامش میدی.

- وقتی میخوای از بلندی مثل صندلی بیایی پایین میگی " سی " یعنی سه. این مسئله بخاطر اینه که ما همیشه بهت میگفتیم یک، دو، سه و بعد میاوردیمت پایین.

- از قایم موشک بازی کردن خوشت میاد و جالبه که جاهای مناسبی رو برای این کار انتخاب میکنی و مخفی میشی و وقتیکه میگیم " آیلین کجاست؟" سرت رو میاری بیرون و کلی ذوق میکنی.

- وقتی که میخوای کسی رو بوس کنی، میری پیشش و خیلی قشنگ دستت رو میزاری روی شونه اش و خیلی ناز می بوسی.

- یکی از اخلاقهای جالبی که داری اینه که وقتی خجالت میکشی، دستت رو میزاری روی چشمات و بعدش کم کم دستت رو کنار میکشی و یواشکی نگاه میکنی. معمولاً وقتی که آدم غریبه ای رو میبینی و یا وارد یه جمع ناشناس میشی، اینکار رو میکنی.

- جدیداً یکی از بازیهات این شده که چشمات رو ببندی و فاصله ای رو همین طور راه بری و بعدش باز کنی و بعد از نگاه کردن به اطرافت، دوباره اینکار رو تکرار کنی. حتی وقتیکه مادر جون دستاش رو باز میکرد تا بری بغلش، چشمات رو میبستی و بطرفش میرفتی و خیلی صمیمانه بغلش میکردی و دل مادر جون هم با این کارت آب میشد.

- وقتیکه میفهمی از دستت ناراحت شدم، نزدیکم میایی و بهم میخندی. حالا اگه منم بهت بخندم، خیالت راحت میشه در غیر اینصورت مدام میری و میای و جلب توجه می کنی یا اینکه سعی می کنی با نشون دادن چیزی، حواسم رو پرت کنی.

عزیزم! از اینکه در مقابل ناراحتی ما بی تفاوت نیستی، خیلی خوشحالم و مطمئنم این مسئله از باطن پاک و مهربونت نشات میگیره.


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان الیار
25 آذر 92 12:49
افرین به ایلین خانوم خوشگلمیبوسمت
nice.design
25 آذر 92 13:23
سلام پوستر از خودتون یا نی نی تون می خواین؟ کارت پستال چی؟ کارت تولد؟ کارت دعوت؟ دلتون میخواد یه کارت ویزیت خاص برای خودتون داشته باشین؟ یا یه لوگوی خاص و خوشگل برای وبلاگتون حتی با اسم کودک زیباتون؟ دوست دارین یه هدر خاص و باورنکردنی از کودکتون، بالای وبلاگتون قرار بدین؟ اگه دنبال خاص ترین طراحی ها هستین به وبلاگ نایس دیزاین سر بزنید با بهترین قیمت و بهترین کیفیت