آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

شیرین کاری و لغتنامه

1392/6/7 18:51
نویسنده : مامان آیلین
222 بازدید
اشتراک گذاری

آیلینم! دلم برات بگه از شیرین کاریهای جدیدت:

- وقتی بهت میگم بیا بریم ددر، سریع میگی " دوپ دوپ " و دنبال توپت میگردی و بعد از پیدا کردنش میزنی زیر بغلت و پشت در خونه آماده و حاضر منتظر میشی.

- وقتی عکسای عروسیمون رو که به دیوار زدیم، می بینی مدام تکرار میکنی " ماما، بابا ".

- خیلی از چیزها مثل سوئیچ، عروسک و ... رو میبری میندازی توی ماشین لباسشویی و برای همین وقتی دنبال چیزی میگردیم اول به ماشین لباسشویی سر میزنیم.

- از تاریکی اصلاً نمی ترسی به طوریکه دیروز دیدم رفتی توی حموم و در رو هم بستی و توی تاریکی داری با تشت و ... بازی میکنی یا اینکه چند شب پیش همه چراغها رو خاموش کردیم تا بلکه دست از شیطنت برداری و بخوابی. ولی هیچ فرقی نکرد و خیلی راحت توی خونه گشت میزدی و بدو بدو میکردی.

- کلاً دختر خیلی مهربونی هستی و در حالت عادی، خودت میایی و دست و صورتمون رو بوس میکنی و میری. وقتی هم بهت میگم "بوس بده" ، اون لبای نازت رو غنچه می کنی و از جون و دل، یه بوس صدادار می کنی.

- وقتی بهت میگم "هاپو چی میگه" خیلی بامزه میگی " هاپ هاپ". حتی خودت هاپوی عروسکیت رو برمیداری و حرکتش میدی و میگی " هاپ هاپ ".

- چند روز پیش موقع حموم کردن، برای اولین بار گفتی "آب" و الان دیگه وقتی نصف شب بیدار میشی، دیگه برای آب خواستن، نیاز به اشاره نداری و خیلی قشنگ میگی "آب". ضمناً خیلی وقتها هم مستقل عمل میکنی و از تخت میری پایین و خودت آب رو برمیداری میخوری و دوباره میایی بالا و میخوابی.

- توی پارک دوست داری تمام وسایل رو دونه دونه بررسی کنی و از همشون سردربیاری. همچنین از راه رفتن در فضای آزاد خوشت میاد و خسته نمیشی.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)