آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

آیلین باسلیقه

1392/5/28 17:37
نویسنده : مامان آیلین
252 بازدید
اشتراک گذاری

آیلین جونم! یکی از کارهای با مزه ای که دیروز انجام دادی، این بود که وقتی برات سوپ گرم کردم و بهت گفتم بیا بریم سوپ بخوریم، با دیدن سوپ سریع رفتی و از کشوی کابینت زیر اندازی رو که معمولاً برای غذا خوردن زیرت میندازم، برداشتی و جلوی تلویزیون روی زمین انداختی و بعدش پریدی کنترل تلویزیون و دی وی دی رو برام آوردی تا برات کارتون بزارم و بعدش نشستی روی زیر انداز و آماده غذا خوردن شدی. از بس این کارت شیرین و جذاب بود که اون لحظه دوست داشتم بگیرم و بخورمت. در واقع با این رفتارت، تمام کارهای خودم رو بهم تحویل دادی.

ضمناً این روزا بعد از غذا خوردن هم، ظرفش رو برمیداری و می بری آشپزخونه و سعی می کنی روی کابینت بزاری و بعدش زبرانداز رو جمع می کنی و میندازی توی ماشین لباسشویی.

دختر نازم! به کارهای فنی علاقه زیاذی ذاری و هر  وقت بابا میخواد چیزی رو درست کنه، میری سراغش و با دقت به کارهاش نگاه میکنی و تا جایی که بهت اجازه داده بشه، وسایل رو برمیداری و دونه دونه بررسی میکنی تا سر از کارشون دربیاری. خلاصه که برای خودت، خانم مهندسی هستی.

به عنوان مثال چند روز پیش وقتی بابا میخواست فن یخچال رو درست کنه، اصرار داشتی تو هم بری و ببینی. به همین خاطر بابا هم تو رو گذاشت داخل یخچال تا ببینیم چیکار میکنی. تو هم اونجا بعد از بررسیهای لازم، حس منبر بهت دست داد و شروع به سخنرانی کردی و خیلی بامزه دستات رو تکون میدادی و حرف میزدی و باعث شدی کلی به کارهات بخندیم.

عزیز دل مامان! جارو کشیدن رو هم دوست داری و هر وقت جارو برقی رو میاریم، تمام دکمه هاش رو بررسی میکنی و بعضی وقتها میزنی و خاموشش میکنی. دیگه یه مواقعی هم به اصرار خودت، یه قسمتی رو میدیم تا جارو بکشی.

عزیزم! عاشق این کارهای شیرینتم.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)