آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

تولد 17 ماهگی

1392/5/15 18:51
نویسنده : مامان آیلین
257 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم، تنها دلیل زیستنم! تولد 17 ماهگیت مبارک!

دختر نازم! متاسفانه در ماهگرد تولدت، من مریض و بد حال شدم و علاوه بر اینکه خودم نرفتم سر کار، مجبور شدم به بابا هم بگم زودتر بیاد تا بتونم برم دکتر. البته بعد از زدن سرم و غیره بهتر شدم و برای اینکه این روز دیگه خیلی خالی از لطف نباشه، بردیمت پارک تا بازی کنی.

در عوض فردای اون روز رفتیم برج میلاد و از اون بالا تهران رو تماشا کردیم و از جشنهایی که به مناسبت ماه رمضان برگزار شده بود، لذت بردیم. البته اون روز به خاطر بد خواب شدن، یه کم بهانه گیر شده بودی و دوست داشتی به همه چیز دست بزنی و یا آب بازی کنی و وقتی که ما مانعت می شدیم، گریه می کردی. به همین خاطر نتونستیم عکسهای خوبی ازت بگیریم.

نفسم! دو تا دندون نیشت هم یه کم بیرون زده و این یعنی اینکه کلی بزرگ و برای خودت خانمی شدی.

عزیزم! وجود تو هدیه گرانبهایی بود که خداوند ما را لایق آن دانست و هدیه ما به تو، قلبهای عاشقی است که فقط بخاطر تو می تپد. عاشقانه و صادقانه دوستت داریم و این روز مبارک رو بهت تبریک میگیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرال
25 مرداد 92 19:15
آیلین جونم 17 ماهگیت مبارک