آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 22 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

باز هم شیرین کاری

1392/4/20 15:47
نویسنده : مامان آیلین
284 بازدید
اشتراک گذاری

پری ناز من! از همون دوران نوزادی علاقه زیادی به کارتون و برنامه های آموزشی که برات میذاشتم، داشتی و الان هم که بزرگتر شدی علاقه ات بیشتر شده، به طوریکه وقتی بعد از ظهر برمیگردیم خونه، سریع میری سراغ کنترلهای تلویزیون و اولش خودت اونا رو میگیری سمت تلویزیون و یه کم با دکمه هاش ور میری و وقتی به نتیجه نرسیدی میاری برای من و با اشاره ازم میخوای برات کارتون بزارم. بعدش هم با علاقه تمام میشینی نگاه میکنی و اغلب اوقات کارهایی مثل بای بای، دالی و بپر بپر کردن رو که اونجا بچه ها انجام می دهند، تو هم انجام میدی و اگر من هم مشغول کاری باشم ازم میخوای که بهت توجه کنم.

دختر ملیحم! یکی از کارهای بامزه دیگه ای که انجام میدی اینه که وقتی گشنت میشه، میای بغلم و دستت رو میبری توی یقه لباسم و با اون زبون شیرینت میگی " شیر شیر ". ضمناً یاد گرفتی که وقتی میگم " بزن قدش "، دستت رو میاری و میزنی به کف دستم. بخصوص وقتی که داری شیر میخوری، دوست داری این کار رو انجام بدی.

دخترک شیطونم! جدیداً هر وقت بابا میخواد بیاد خونه، تا صدای کلیدش رو میشنوی، سریع توجهت به سمت در جلب میشه و خیلی ناز و قشنگ میگی " بابا ".

دلبندم! هنوز کنجکاویت در مورد سرک کشیدن به کشوها و کابینت ها تموم نشده و مدام وسایل مختلف رو درمیاری و یکم اونا رو بررسی میکنی و بعدش میزاری سر جاش.

عزیزم! خنده های شیرینت، غم رو از تمام لحظات زندگیمون دور می کنه. امیدوارم همیشه لبت خندون باشه.

اینم چند تا عکس از علاقه ات به آب بازی و بالا و پایین رفتن از قسمت شیب دار حیاط خونه:

 

کمک کردن آیلین در درست کردن مربای گیلاس:

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)