آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 21 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

مسافرت آیلین به مشهد

1392/3/19 12:04
نویسنده : مامان آیلین
291 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک ملوسم! تعطیلات اخیر رو با هم رفتیم مشهد تا این چند روز رو در کنار عزیزانمون باشیم و از طرفی هم از این فرصت استفاده کردیم و تو رو به گردش و پارک بردیم تا بیشتر بهت خوش بگذره. همچنین این مدت راه رفتنت هم خیلی پیشرفت کرد و دیگه خودت به تنهایی راه میفتادی و به جایی که می خواستی می رفتی. از جمله علاقه زیادی به حیاط رفتن و چیدن آلبالو از درخت داشتی و اولین بار هم اونجا طعم آلبالو رو چشیدی. حتی وقتی که با نادیا جون رفتیم پارک ملت، قشنگ راه میرفتی و علاقه زیادی هم داشتی که به سمت جایی که بچه ها آب بازی می کردند بری. به همین خاطر ما هم همراهیت کردیم تا یکم آب بازی کنی و معلوم بود که کلی داری کیف می کنی. علاوه بر آب بازی، سرسره سواری و تاب بازی هم کردی و دوست نداشتی از تاب بیای پایین.

دختر نازنینم! یه اتفاق جالبی هم که اونجا افتاد این بود که وقتی من با نی داشتم آب میوه می خوردم، شیشه شیرت رو که از آب مبوه پر کرده بودم، گذاشتی کنار و آب میوه رو از دست من گرفتی و خیلی حرفه ای با نی آب میوه خوردی. فکر کنم میخواستی بگی که من دیگه بزرگ شدم و می تونم با نی بخورم.

دلبندم! توی مسیر رفت و برگشت که توی قطار بودیم، علاقه زیادی داشتی تا توی سالن قطار راه بری و همه چیز رو خوب بررسی کنی. ضمناً با مسافرهایی که از کوپه هاشون بهت نگاه می کردند، دالی میکردی. عزیزم! واقعاً دستت درد نکنه که خیلی دختر خوبی بودی و همسفرهامون رو اذیت نکردی و خیلی خوب گرفتی خوابیدی.

همچنین در اینجا از مامان مهین و آقا جون به خاطر زحماتشون و سوغاتی های خوبی که از ترکیه برامون آورده بودند، خیلی خیلی ممنونیم و کمال تشکر رو داریم.

آیلین در حیاط

آیلین توی قطار شلوارش رو روی دوشش انداخته بود و راه می رفت

وقتی که آیلین صبح توی قطاد از خواب بیدار شده بود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)