آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

تولد 14 ماهگی

1392/2/15 13:11
نویسنده : مامان آیلین
258 بازدید
اشتراک گذاری

آب زلالم! تولد ١٤ ماهگیت مبارک!

دختر نازگلم! به مناسبت ماهگرد تولدت، شنبه قبل از ظهر بردمت پارک گلها تا یه کم بازی کنی. البته به آرال اینا هم گفتیم بیان تا بیشتر بهت خوش بگذره. اونجا علاوه بر سرسره بازی و تاب بازی، همش دنبال توپ بچه های دیگه بودی و برای همین یه توپ کوچیک آبی برات خریدم تا باهاش بازی کنی.

دختر نازنینم! عصر اون روز هم به خاطر علاقه ای که به حیوانات داری با بابا جون رفتیم پارک ملت. اونجا از دیدن انواع پرندگان کلی خوشحال شدی و دوست داشتی بری نزدیک، ولی چون توی قفس بودند امکانپذیر نبود. جالبتر از همه این بود که توی محوطه ای که گوزن، بز کوهی، شتر مرغ و میمون داشت، یه بز کوهی نزدیک نرده ها ایستاده بود و من یه تیکه سیب بهش دادم و تو اونقدر از دیدن خوردن اون ذوق کردی و غش غش خندیدی که توجه همه به تو جلب شد و مدام ازم می خواستند به بز غذا بدم تا خنده های قشنگت رو ببینند. ( قربون اون خنده های نازت برم )

چشمه زندگیم! از شانس خوبت، فواره های دریاچه پارک هم باز بود و منظره زیبایی توسط رقص آب و نور به همراه موسیقی ایجاد شده بود. تو هم خیلی با علاقه به رقص آب نگاه میکردی و برای خودت شاد بودی. شام رو هم کنار این منظره زیبا خوردیم که جای همه خالی. ضمناً اومدن یه گربه ناز موقع شام خوردن، باعث شد که تو کلی غذا بخوری. چون یه کم خودت می خوردی و یه کم برای گربه می انداختی و از دیدن غذا خوردنش هیجان زده میشدی.

عزیزم! امیدوارم هرگز غنچه خنده از لبانت پاک نشه.

آیلین در حال خندیدن به بز کوهی

آیلین کنار دریاچه پارک ملت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرال
20 اردیبهشت 92 2:19
14 ماهپیت مبارک آیلین جونم
منم اسمم آیلینه
24 اردیبهشت 92 3:44
سلام منم آیلینم.متولد سال 72 از وبلاگ آیلین جون خیلی خوشم اومد واقعا خوشبحالت عزیزم ک مامان و بابای باین خوبی دارم.علت اینکه اسم دخترتونو گذاشتین آیلین چی بود؟
آیلی
30 اردیبهشت 92 19:23
سلام اسم من آیلی . خیلی تنها و بیکارم از بیکاری یه سری به وبلاگتون زدم باحاله ولی یکم بزرگتر مطالبتونو تایپ شه فکر کنم بهتر باشه . راستی مامان من نون منو خورده من آیلی ام