آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 21 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

دومین روز مادر با آیلین جون

1392/2/11 16:03
نویسنده : مامان آیلین
273 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدای من! آخه چطوری احساس درونیم رو با کلمات بیان کنم و حرف دلم رو به دوستان عزیزم منتقل کنم؟ مادر بودن احساسیه که واقعاً قلبیه و به زبان نمی یاد. من همیشه قدردان زحمات تمام مادران عزیز بودم ولی از موقعی که خودم مادر شدم، بهتر فهمیدم که مادرها چه زحماتی پای بچه ها می کشند تا اونها رو بزرگ و بارور کنند. از اینجا به همشون خداقوت میگیم و دعا می کنیم سایشون همیشه پایدار باشه.

دختر نازنینم! دیروز بابا جون بهم زنگ زد و گفت آماده شو بریم خرید، چون آیلین و من میخواهیم برات کادو بخریم. تصور اینکه دختر کوچولوم، برام هدیه بخره خیلی شیرین و لطیفه. واقعاً هم دستت درد نکنه که در طول خرید صبوری کردی تا برام یه انگشتر طلای خوشگل خریدید. البته گاهی از اینکه می خواستی به ویترین طلا فروشی ها دست بزنی و شیشه مانع اینکار میشد، کمی کلافه میشدی.

عزیزم! تو و بابا جون تمام هستی من هستید و عاشقانه دوستتون دارم و همه تلاشم جهت سعادتمندی شماست و از خدا میخوام قدرت و مجال این کار رو بهم بده. آمین

ضمناً وقتی این کارکاتور رو دیدم خیلی احساس خوبی بهم دست داد و دلم خواست شما رو هم توی این احساس با خودم شریک کنم.

کارکاتور به مناسبت روز مادر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آوا
11 اردیبهشت 92 15:27
مهربانی مادر است ایثار مادر است عشق مادر است زندگی مادر است رنجر مادر است غم خوار مادر است درد مادر است تنها مادر است بهترین جمله گیتی مادر است . مامانی خوب روزت مبارک
مامان ثنا
11 اردیبهشت 92 15:34
روزت مبارك ماماني
بابای ملیسا
11 اردیبهشت 92 16:55
با سلام . ضمن تبریک روز مادر به شما ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای سفرنامه اصفهانش به روز شد . ممنون می شم اگر با نظرات قشنگتون ما رو مفتخر کنید .منتظرتون هستیم .
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
13 اردیبهشت 92 11:31
سلام عزیزم روزت مبارک امیدوارم همیشه با شادی در کنار هم باشید چه دخمل نازی فداااااااااات خدا حفظت کنه برامامان بابا