آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

دختر مامانی

1392/2/10 12:38
نویسنده : مامان آیلین
519 بازدید
اشتراک گذاری

دختر مامانی من! قربون شما بشم که هر جا گیر می کنی، چیزی میخوای، خرابکاری می کنی، کاری میخوای بکنی و یا میخوای بهت توجه بشه، تند تند "مامان" رو صدا می کنی تا به دادت برسه. حتی خیلی مواقع توی خواب هم کلمه ماما رو تکرار می کنی.

دختر ملوسم! جدیداً هر جا میرم، دنبالم راه میفتی و تند تند خودت رو بهم میرسونی. خیلی مواقع هم که میخوای خودت رو برام لوس کنی، میای بهم می چسبی و سرت رو روی پاهام یا سینه ام میزاری.

دخترک عزیزم! جالبه که هر چه بزرگتر میشی، بیشتر بهم وابسته میشی. این اواخر حتی وقتی میرم حموم، میای پشت درش میشینی و مدام در میزنی و منو صدا می کنی. اگر هم در باز باشه سریع میای تو.

دختر نازنینم! هر وقت احساس می کنی از دستت ناراحت شدم و یا کاری رو که بهت گفتم انجام ندی رو انجام داده باشی، آروم آروم میای پیشم و سعی می کنی حواسم رو به چیز دیگه ای مثل تلویزیون پرت کنی و وقتی که ببینی هنوز من ناراحتم، میای می شینی بغلم و سرت رو میزاری روی سینه ام و مدتی اونجوری میمونی تا من با هات حرف بزنم.

دخترم! من عاشق این عکسای زیر هستم که بیشتر مربوط به قبل از عیدن، ولی فرصت نشده بود برات بزارم.

دختر عزیزم! همه هستی ام، تقدیم تو باد.

اینم عکست با جلیقه خوشگلی که مادر جون برات بافته بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)