آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

آیلین دوستدار حیوانات

1392/1/6 11:53
نویسنده : مامان آیلین
519 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم! یکی از ویژگیهای جالبی که داری اینه که علاقه خاصی به حیوانات داری و از هیچ حیوونی نمی ترسی و وقتی که موجود زنده ای رو می بینی، تلاش می کنی تا بری پیشش و بهش دست بزنی و از اونجایی که ناز کردن رو یاد گرفتی، دست روی حیوانات می کشی و خیلی شیرین میگی " نا نا ". توی این تعطیلات هم که شدیداً ددری شده بودی و همش دوست داشتی بری بیرون، ما هم از فرصت استفاده می کردیم و به دامان طبیعت می بردیمت تا انواع حیوانات رو ببینی.

دختر شیرینم! برخوردت با تمام حیوانات جالب بود به خصوص وقتی بردیمت پیست اسب سواری با علاقه تمام رفتی پیش اسب و با انگشتت به سر اسب ضربه زدی و وقتی هم خاله الناز دستت رو عقب کشید، با پات زدی به سر اسب و چرت اسب رو پاره کردی و باعث شدی اسب از جاش بپره. خوشبختانه اون لحظه در حال فیلمبرداری بودیم و از این صحنه فیلم گرفتیم تا بعداً خودت هم ببینی.

دختر مهربونم! همچنین یه گربه ناز برای غذا خوردن میومد خونه مادر جون و وقتی که از وجودش خبردار میشدی دیگه نمی تونستیم جلوت رو بگیریم و حتی دوست داشتی غذا خوردنش رو هم بشینی تماشا کنی و چند بار هم دمش رو گرفتی و کشیدی ولی گربه بیچاره صداش هم در نیومد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)