آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

دخترک شیطونم

1391/12/23 17:04
نویسنده : مامان آیلین
305 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم! این روزها اونقدر کارهای جدیدت زیاد شده که مجال نوشتن پیدا نمی کنم. حالا سعی می کنم تا جایی که می تونم از حرکات بامزه و جالبت برات بنویسم.

دلبندم! این روزا با تکیه دادن به لبه میز و مبل و ... راه میری و اولش هم خیلی آهسته و با احتیاط قدم بر می داشتی ولی الان حرفه ای شدی و با سرعت حرکت می کنی به خصوص اگر چیزی هم نظرت رو جلب کرده باشه و بخوای خودت رو بهش برسونی. این حرکت باعث شده که به راحتی خودت رو به کشوها و کابینها برسونی و وسایلشو بریزی بیرون و وقتی هم میخواهیم جلوت رو بگیریم دست و پاهات رو سریع حرکت میدی و توی بغلمون پیچ و تاب میخوری تا بزاریمت زمین.

نفسم! بعضی وقتها روی پنجه پا بلند میشی و مدتی خودت رو به اون حالت نگه میداری.

دختر شیطونم! در پوشیدن و درآوردن لباسهات خودت هم کمک می کنی مثلاً وقتی می خوام شلوارت رو دربیارم پاهات رو می بری بالا یا وقتی بلوز تنت می کنم خودت آستینهاش رو پیدا می کنی و دستت رو می بری توش.

دختر مهربونم! بوس کردن رو خیلی خوب یاد گرفتی و با لطافت تمام لبهات رو روی صورتمون میزاری و جالب اینجاست که وقتی می بریمت جلوی آینه و میگیم نی نی رو بوس کن، لبهات رو می چسبونی به آینه و با مهربونی تمام بوسش می کنی.

دختر شیرینم! چند روز پیش داشتم مطالب وبلاگت رو می نوشتم و تو هم تو اتاق داشتی برای خودت گشت میزدی. یه دفعه دیدم اومدی رفتی زیر صندلیم و برای خودت مشغول بازی هستی.

عزیزم! به اندازه بی نهایت دوستت داریم.

آیلین زیر صندلی

آیلین در حال بازی با قابلمه

آیلین رفته زیر تختش

آیلین در حال ورق زدن مجله

آیلین خسته از شیطونی

آیلین در حال دور زدن دور میز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)