آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

کارهای بامزه آیلین

1391/11/18 14:24
نویسنده : مامان آیلین
389 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم! گاهی وقتها یه کارهای بامزه ای می کنی که دلم نمی یاد برات ننویسم. مثلاً چند شب پیش با جعبه اسباب بازیت مشغول بازی بودی و وقتی هم بابا بغلت کرد حاضر نشدی اون رو زمین بذاری. از اون طرف  هم توی بغل بابا خوابت گرفت و خوابیدی ولی باز هم جعبه رو ول نمی کردی. حتی موقعی که احساس کردم خوابت عمیق شده، سعی کردم ازت بگیرم ولی موفق نشدم تا اینکه بعد از مدتی خودت ولش کردی. اون لحظه ای که خوابت برده بود و جعبه کم کم به صورتت نزدیک میشد و آخرش هم کاملاً اومد روی سرت، خیلی خنده دار بود.

آیلین در حال خواب با جعبه در دستش

 ناز گلم! یکی از کارهای بامزه دیگه ای که می کنی اینه که چیزی رو که دستته به سمت دیگران میگیری و اصرار می کنی که بگیره و به محض این که می بینی می خواد بگیره سریع پس می گیری و همه رو سر کار میذاری. جالبتر از همه اینه که وقتی می خوای این کار رو بکنی صدای "ج" یا "د" رو می گی که توی ترکی به معنای "بگیر" است در حالی که ما اصلاً باهات ترکی صحبت نمی کنیم و فقط خانواده من هر از گاهی ترکی باهات حرف می زنند.

دخترک شیطونم! علاقه خاصی به در آوردن وسایل کیفم داری. وقتی هم وسایل کیف رو در میاری دونه دونه بررسی می کنی و بعد میری سراغ بعدی. حتی کیف پولم رو باز می کنی و تمام کارتها و کاغذهاش رو میریزی بیرون و به راحتی می تونی ساعتها مشغول این کار باشی به طوریکه مادر جون اعتقاد داره اگه صبح کیفم رو بهت بدم و برم سر کار تا موقع برگشتنم سر گرم میشی و دیگه نیازی نیست ببرمت مهد کودک. چشمک البته ما همه اینها رو به حساب کنجکاویت میزاریم.

عزیزم! با وجود تو زندگیمون شیرینتر شده. پس هرگز وجودت را از ما دریغ مکن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)