آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

سایر حرکات آیلین

1391/10/18 17:12
نویسنده : مامان آیلین
328 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم! دیگه قدرت یادگیریت زیاد شده و چون دختر خیلی باهوشی هستی، بیشتر چیزها رو سریع یاد می گیری و می تونی برای خودت تکرار کنی. برای همین با وجود اینکه تازه چند روز پیش در مورد کارهای جدیدت نوشتم ولی باز موارد زیادی نا گفته مونده. مثلاً این چند روز اخیر هر وقت می برمت جلوی آینه، تا خودت رو می بینی دستت رو به نشانه بوس فرستادن روی دهنت میزاری و به سمت آینه دراز می کنی و بعدش هم بای بای می کنی. همچنین وقتی چیزی دستت هست و بهت میگم بده به من، خیلی قشنگ دستت رو به سمتم دراز می کنی و توی دستم میزاری و بعدش هم منتظر گرفتنش میشی.

نفسم! کم کم داری مفهوم کلمات رو می فهمی به عنوان مثال وقتی بهت میگم "بینی کو"، بینی منو میگیری و از اینکه بینی تو رو هم بهت نشون بدم خوشت میاد و یا با گفتن اسم اسباب بازیهات مثل توپ، جوجه، ماشین و ... دنبالشون می گردی و دقیقا به همون شیئ مورد نظر نگاه می کنی.

دخترک شیطونم! برای یاد گرفتن یکی از مهارتهای زندگی، بهت یاد دادم که چجوری از روی مبل یا تخت بیای پایین و تو هم خیلی زود یاد گرفتی به طوریکه الان عقب عقب میایی و خیلی راحت میایی پایین. این حرکتت خیلی با مزه است و خودت هم خیلی خوشت میاد و وقتی پایین میرسی ذوق می کنی و برای خودت دست میزنی. در ضمن یاد گرفتی از حالت نشسته به حالت دراز کش دربیایی که برای این کار هم خودت رو روی بازوت زمین میندازی و دراز می کشی و خوشم میاد که این حرکت رو خیلی با احتیاط انجام میدی . یکی از حرکات جالبت هم اینه که وقتی خوابت میاد بالش رو به طرف خودت می کشی و خم میشی و سرت رو روش میزاری.

عزیزم! هیچ کلمه ای قادر نیست احساساتم نسبت به تو رو توصیف کنه لذا فقط به گفتن " بی نهایت دوستت دارم " بسنده میکنم.

آیلین شیرین تر از عسل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام مامان یسنا
19 دی 91 18:33
ماشالله چه چشم های خوش رنگی داره نی نی کوچولوت. جونم خیلی خوشگلی ناناز خانم.