آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

تولد 10 ماهگی

1391/10/15 21:49
نویسنده : مامان آیلین
394 بازدید
اشتراک گذاری

دلبندم! تولد ١٠ ماهگیت مبارک!

نفسم! روز تولدت بابای مهربون، هم به خاطر دختر نازش و هم به خاطر اینکه من یه کم از حال و هوای ناراحتی دربیام، رفت برات کیک و شمع گرفت و ازت کلی عکسای خوشگل انداخت و برای شام هم ما رو برد بیرون. البته به خاطر اینکه هوا سرد بود سعی کردیم یه جای نزدیک بریم. خوشبختانه اونجا صندلی کودک هم داشتند و تو مثل دخترای گل اونجا نشستی و با زبون خودت حرف میزدی و آواز میخوندی و گذاشتی من و بابا با خیال راحت شام بخوریم. البته تو هم از مخلفات پیتزا که برات بد نبود، بی نصیب نموندی و با اشتها نوش جان کردی.

امروز هم بردیمت مرکز خرید و برات لباس و اسباب بازی خریدیم. یکی از اسباب بازیهات یو یو بود که خودت رنگ نارجیش رو انتخاب کردی و وقتی حرکتش میدی چراغش روشن میشه و رنگهای مختلف ایجاد میکنه و باعث ذوق کردنت میشه. یکیش هم حباب سازه که با کف صابون، حبابهای ریز و درشت درست میکنه و تو با دیدنشون غش غش می خندی. عزیزم! امیدوارم همیشه غنچه خنده بر لبات باشه که تمام سعی مامان و بابا، فقط خوشحالی و سعادت توست.

تولد 10 ماهگی آیلین

قربون اون خنده نازت بشم

آیلین 10 ماهه

 آیلین در فست فود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ستاره سهیل
17 دی 91 17:00
سلام . چه کار جالبیه . فقط زیاد لوسش نکنیدا
لیلا
19 دی 91 5:00
سلام آیلین قشنگم خیلی شیرین و ناز شدی امیدوارم بتونم به زودی ببینمت و روی چون ماه و صورت صاف و شفافت رو ببوسم . گل من اگر چه دورم ولی بادیدن پست های قشنگ مامانت احساس میکنم همونجا پهلوتون هستم و شیرینیهات رو میبینم. دست مامان مهربونت درد نکنه بابت وب لاگ قشنگت. انشالله بتونم صحبت کردنت رو از پشت کامپیوتر یا تلفن بشنوم انشالله تا اون موقع منهم درسهام سبک تر شده و پارسا هم بزرگتر تا بتونم باخیال راحت بشینم پای کامپیوتر و باهاتون صحبت کنم