آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

بهترین لحظه های زندگی

1391/9/16 14:39
نویسنده : مامان آیلین
329 بازدید
اشتراک گذاری

سوگل من!

لحظه ای که اولین نگاهم با نگاهت گره خورد، گفتم این بهترین لحظه زندگیست که باید به خاطر بسپارم.

لحظه ای که انگشتم رو با آن دستان کوچکت، سفت گرفتی، گفتم این بهترین لحظه زندگیست که باید به خاطر بسپارم.

لحظه ای که شیره وجودم را با آغوشی گرم پذیرفتی و مکیدی، گفتم این بهترین لحظه زندگیست که باید به خاطر بسپارم.

لحظه ای که از خواب پریدی و با دیدنم در کنارت، آرام گرفتی و با آرامش بیشتری خوابیدی، گفتم این بهترین لحظه زندگیست که باید به خاطر بسپارم.

لحظه ای که سرت را بر روی سینه ام گذاشتی و با آرامش به خواب شیرین رفتی، گفتم این بهترین لحظه زندگیست که باید به خاطر بسپارم.

لحظه ای که دستانت را به دور گردنم حلقه کردی و مرا سفت گرفتی، گفتم این بهترین لحظه زندگیست که باید به خاطر بسپارم.

لحظه ای که برای شیر خوردن له له کردی و چشمت را به چشمانم دوختی و منتظر ماندی، گفتم این بهترین لحظه زندگیست که باید به خاطر بسپارم.

لحظه ای که با دیدنم لبخند بر لبانت نقش بست، گفتم این بهترین لحظه زندگیست که باید به خاطر بسپارم.

لحظه ای که هویجت را با دستان لرزان به سمت دهنم دراز کردی، گفتم این بهترین لحظه زندگیست که باید به خاطر بسپارم.

لحظه ای که کلمه ماما رو ادا کردی، گفتم این بهترین لحظه زندگیست که باید به خاطر بسپارم.

و اکنون که با دیدینم طاقت نمی آوری و خودت را به آغوش من می اندازی و دوست نداری بغلم را ترک کنی، می گویم این بهترین لحظه زندگیست که باید به خاطر بسپارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ninipics
25 آذر 91 20:46
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... آیلین جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
مامان آرال
28 آذر 91 0:06
چقدر قشنگ و از ته دل اینا رو نوشتی وقتی خوندم اشک تو چشام جمع شد