آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 22 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

مامان گفتن آیلین

1391/9/1 15:04
نویسنده : مامان آیلین
363 بازدید
اشتراک گذاری

ای عشق من! امروز من رو سرشار از شادی و سرور کردی چون کلمه مقدس "مامان" رو برام استفاده کردی و با اون صدای نازت چندین بار صدام کردی. برای اینکه مطمئن بشم که این مسئله از روی تصادف نیست، چند بار ازت دور شدم و تو قشنگ بهم نگاه کردی و مامان رو تکرار کردی. عزیزم! فدای اون نگاه و صدای نازت بشم. میدونی با هر بار مامان گفتنت، من دوباره متولد میشم؟

آیلین نازنین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آرال
3 آذر 91 0:37
آخی واقعا آدم ذوق میکنه
مریم--------❤
4 آذر 91 12:55
مامان محمد فرهام
5 آذر 91 13:47
سلام میشه به وب ما سر بزنید محمدفرهام توی مسابقه شرکت کرده لینک هم توی وب زیر عکسشه رای گیری از ساعت 24 به بعد امشب هست هر وب اجازه دو رای داره ممنون که میایین
مامی آیلین
8 آذر 91 17:59
نازیییییییییییییییییی
مامان ضحا
14 آذر 91 16:28
سلام خانمي.دخترتون خيلي نازه.خدا نگهش داره در ضمن بهش راي دادم.موفق باشيد.
متین
15 دی 91 20:12
سلام خوبی مامان آیلین عزیز دخترکوچولو چشم خوشکلت خوبه ماشالا نازه میدوستی تمام اقوام شوهرمن همشون چشماشون آبی وسبزه وشوهرم هم چشماش میشی ولی متین به هیچ کدوم نرفته به خودم رفته چشماش قهوه ای هستش عزیزم بوس