آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

خوابهای طلایی آیلین

1391/9/1 14:37
نویسنده : مامان آیلین
390 بازدید
اشتراک گذاری

ای نفس من! این روزها عادت کردی با آواز لالایی بخوابی به طوریکه وقتی روی پاهام میندازم و تکونت میدم، ورجه وورجه میکنی ولی به محض لالایی خوندن، حالت خوابیدن به خودت می گیری و می خوابی. برای لالایی هم معمولاً آواز " لالا لالا گل پونه " و یا " عروسک قشنگ من " رو برات می خونیم.

بعضی مواقع هم که با روشهای معمول خوابت نمی بره، بغلت می کنم و تو هم سرت رو روی شونه ام می زاری و سفت به من می چسبی و با یه کم تکون دادن سریع می گیری می خوابی. احساس اون لحظه اونقدر خوشاینده که حاضر نیستم با تمام دنیا عوضش کنم. در ضمن این اواخر به محض خوابیدن، به شکم می چرخی و راحتتر می گیری می خوابی، مثل اینکه اینجوری احساس راحتی بیشتری میکنی.

سوگلی من! راستی عکس خوشگلت در مجله روزهای زندگی و همچنین برای دومین بار در مجله نی نی+ چاپ شد. عزیزم! آرزومند آرزوهای قشنگت هستم.

آیلین در حال خوابیده به شکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زیباترین گل پسرو گل به سر دنیا
1 آذر 91 14:45
وب عالی دارین خدا عزیزت را حفظ کند خانمی