آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 22 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

آیلین و آقا جون مهربونش

1391/8/16 21:17
نویسنده : مامان آیلین
292 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم! روز دوشنبه سر کار نرفتم و پیشت موندم تا حالت زودتر خوب بشه و خدا رو شکر نسبت به روزهای قبل بهتر بودی، ولی باز هم تب و حالت تهوع رو داشتی.

امروز، هم به خاطر تو و هم به خاطر آقا جون موندم خونه. چون امروز آخرین روزیه که آقا جون پیشمون هستند. از طرفی هم اونقدر از سر کار تماس گرفتند که چندین بار آقا جون مهربون مجبور شدند تو رو روی پاهاشون بزارند و بخوابونن و یا موقع گریه کردن بگردونن تا آروم بشی. از اینجا از آقا جون هم خیلی متشکریم که به خاطر ما اومدند تهران و ما رو کلی خوشحال کردند.

امروز خودم هم حالم خوب نبود و ضعف خیلی شدیدی داشتم ولی از بس نگران حال تو بودم که از حال خودم غافل می شدم.

بعد از راهی کردن آقا جون، باز هم بردیمت دکتر تا مطمئن بشیم مشکلی وجود نداره. عزیزم! بی صبرانه منتظر دیدن چشمان شادابت هستم.

آیلین نازنین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

علامه کوچولو
20 آبان 91 17:23
سلام
چی جالب بعد دیدن عکسای این پست میخواستم پیشنهاد بدم عکساشو پوستر کنید دیدم قبلا نظرمو کسی دیگه کشفیده و عکسش رفته رو مجله زیبایی
ولی ماشاءالله خیلی مامانی ونازه


سلام
ممنون از نظر لطفتون. وب شما هم خیلی جالبه
مامان آرال
23 آبان 91 1:29
خدا رو شکر حالت خب شد خاله